U četvrtak, 5. aprila 2018, u Fabrici, imali smo priliku da po treći put slušamo američki bend Supersuckers. Ali pre nego što kažem nešto o tom arizonskom bendu i njihovom nastupu, osvrnula bih se na lokalnu podršku (kako se sad to moderno kaže) – DMT.
DMT-1
Distorzija motorne testere je novosadski bend sa dugom tradicijom i puno svirki u nogama. Iskusna trojka predvođena Mićom, kojeg u stopu prati ritam sekcija, Neša i Ćato počastili su nas odličnom svirkom. Uvek pričljivi i raspoloženi Mića, ovoga puta baš i nije bio nešto u fazonu, pa je izostala uobičajena komunikacija sa publikom, ali to ne znači da je publika bila uskraćena za pravi, istinski DMT zvuk.  Nizali su se hitovi “On the Run“, “Nisam s njom“, kao i omiljene pesme Novosađana “U školi” i “U redu“. Nastup je završen obradom “Now I Wanna Be Your Dog” The Stoogesa, koja je savršena višnja na šlagu, na torti koju nam je servirao DMT.
Supersuckers-1
E, a sad… Supersuckers! Bend nam dolazi iz Tusona, iz američke države Arizona. Nekada četvorka predvođena Edijem Spagetijem, pred nama se pojavila u, uslovno rečeno, novoj postavi. Iako  “Metal” Marty Chandler svira gitaru u bendu još od 2009, a bubnjar Christopher “Chango” Von Streicher je sa momcima od 2012, za nas je postava “nova” jer su prvi put u Srbiji u ovom sastavu.  Imala sam tu sreću da ih gledam i prethodna dva puta (poslednji put 2006) i mogu da primetim da im je ovo najslabija svirka od te tri. Ne kažem da su zvučali loše, uvežbani, iznenađujuće dobro su zvučali (s obzirom da Fabrici zvuk, baš, i nije nešto čime se mogu pohvaliti), ali malko su bili dosadnjikavi. Svirali su, uglavnom, stvari sa novog albuma, koji bi uskoro trebalo da izađe, tako da ih je pasivna publika novosadska mirno odslušala. Neku manju euforiju su izazvale stariji hitovi “Pretty Fucked Up“, “Evil Powers of RNR“, “Rock ‘n’ Roll Records“, kao i novija “I’m Gonna Choke Myself and Masturbate till I Die“.
Supersuckers-2Supersuckers-3
Iako ovo nije bio njihov najbolji nastup, veselim se i četvrtoj svirci i nadam se da neću na nju morati čekati 12 godina.
D.