Tesseract – Polaris

Tesseract je bend koji obitava još od 2004. godine ali su tek 2010. izdali svoje prvo izdanje.Nastali su Readingu,u Engleskoj kada je gitarista Acle Kahney sreo par istomišljenika i sa njima podelio ljubav prema neobičnoj i eksperimentalnoj muzici. Oni su jedni od pionira sada tako popularnog djent zvuka u rocku i heavy metalu.Polaris je njihov peto studijsko izdanje i četvrto na kojem peva Daniel Tompkins (jedan od najboljih vokala današnjice).Dok je izbivao iz Tesseracta napravio je bend Skyharbor koji je svirao sličnu muziku ali je imao malo ambijentalniji i blaži pristup.To je izgleda i doneo u bend svojim povratkom jer “Polaris” zvuči malo manje heavy od svojih prethodnika ali je i dalje to čvrst,izlomljen zvuk, sa nekoliko brejkova ali su ipak melodije u prvom planu.

Na ” Polarisu” se nalazi devet pesama u trajanju od 46 minuta.I u tih 46 minuta stalo je sve što treba,odlični ali malo mračni tekstovi,sjajne melodije,izvrsni rifovi,izvanredno pevanje i čvrsti ritmovi.Kad sam već kod tekstova u nekima je Tesseract hteo da prikaže svoju viziju budućnosti, i u njima obrađuje ljubav,depresiju,opštu dehumanizaciju društva i sve češću paranoju.Ukratko,ovo je izdanje koje može da se nosi sa svim najboljim albumima izdatim prošle godine.Još kad bi to bilo potvrđeno i jednom odličnom turnejom sa svraćanjem u Srbiju.Gde bi nam bio kraj?I nama i njima.