“Direktno u stomak” ACIDFATHER : “Cure is the fire” EP, recenzija

Stevan Pivnički, Andraš Deak i Šandor Bezeg su trojica underground entuzijasta iz Srbobrana, prelepog gradića, tridesetak kilometara severno od Novog Sada. Imaju bend koji u opisu muzike koju svira ima odrednice kao što su grunge, sludge, doom i metal pa bi to moglo da vas asocira na hiljade drugih bendova, ali Acidfather ima u sebi i neki punk stav, dosta “prljave gitare” pa se može reći da tu ima i noise elemenata. Na EP-ju “Cure Is The Fire” su u desetak minuta pokušali da zadobiju pažnju slušalaca i u hiperproduktivnom moru altenativne scene skrenu svetla na čas na ACIDFATHER.

Tri pesme, “Hole”, “Swarm” i “Preacher” su deo celine, ali se mogu slušati i kao zasebni singlovi jer svaka ima svoj kreativni otklon od ostale dve. EP je sniman u Piknik Studiju (Snimatelj i producent je bio naravno, gosn Bandar) još prošle godine, ali je svetlost dana ugledao tek poslednjeg dana oktobra ove godine.  Naslovna strana EP- ja je umetničko delo Jelene Mićić, a muzički deo su odradila pomenuta trojica članova benda i to je to što se tiče tehnikalija vezanih za ovo izdanje.

Što se tiče samog utiska koji je “Cure Is The Fire” ostavio na mene je poprilično povoljan. Underground produkcija, gitarski zid, tačna i čelična ritam sekcija i besni vokal Stevana Pivničkog. Očekivao sam više stoner i doom elemenata, poznavajući prethodni (ipak neveliki, samo jedan demo) opus  benda i neke live svirke kojima sam prisustvovao ali je ACIDFATHER očigledno napravio zaokret ka direktnijem zvuku.

Na kraju, mislim da je ovaj EP prekratak za neke krupnije impresije, ali opet dovoljan pokazatelj da bend ima itekako veliki potencijal da postane značajan i možda čak i predvodnik ovakvog zvuka u Srbiji. Željno očekujem još novih pesama a pogotovo susret uživo sa bendom (čim Korona dozvoli)

EP možete preslušati (a i kupiti) na njihovoj Bandcamp stranici

8 / 10

(Visited 241 times, 1 visits today)