“Kad pređeš igricu” ( SWORN ENEMY – Gamechanger, recenzija_)

Sworn Enemy nam dolaze iz Kvinsa, iz Njujorka (kad kažem dolaze, mislim to i bukvalno, jer će 2. avgusta nastupati u Novom Sadu, u domu b-612, a podrška će im biti NS veterani HC scene – Inside Out i Zrenjaninci All Except One) i već 22 godine sviraju svoju varijantu hardcore zvuka sa primesama thrash metala i metalcore-a. “Gamechanger” je njihov sedmi dugosvirajući album, a naslednik je njihovog, do sada, verovatno najlošijeg albuma “Living On Borrowed Time”. Shodno tome, pet godina dubioznog studiranja i pripremanja nove ploče me ne čudi previše. Za saradnike na novom albumu izabrani su Rob Flynn, gazda benda Machine Head, u ulozi producenta i Zack Ohren koji je radio mastering i mix albuma (poznat po saradnji sa grupama kao što su Immolation, Fallujah, Deeds Of Flesh, Zenith Passage i sl.). Ono što je bilo do Roba i Zaka, odrađeno je kako treba. Produkcija je moderna, ali ne prebudžena, svi instrumenti, uključujući i glas se odlično čuju na svim glasnoćama i nema muljanja i šuškanja čak ni kad slušate album na slušalicama.

Što se tiče autorskog dela Sworn Enemy su se dobrano potrudili i u 37 minuta izneli nam 10 odličnih pesama + intro. Rifovi su zanimljivi, raznovrsni i efektni, ritam sekcija razarajuća, a vokal moćan i sugestivan. Tekstovi podosta prosečni, ali i očekivani za ovaj manir muziciranja.

Na albumu ima svega, od oldschool HC-a, preko crossover thrasha pa sve do “blast beatova” i duplih pedala karakterističnih za death metal ili neki moderniji metalcore i zato je “Gamechanger” je prilično dopadljiv, zanimljiv i kvalitetan album. Rifovi su poprilično “catchy”, neke pesme su “dušu dale” za pogo dance, a horsko pevanje je nešto što će se podrazumevati, verujem i na koncertu u Novom Sadu gde većinu vas koje zainteresuje ova recenzija, očekujem.

Pikovi albuma: “Seeds Of Hate”, “Coming Undone” (sa divnim akustičnim delom), “Broken Life” i meni ponajbolja “Selling A Dream”. Ni ostatak albuma nije mnogo lošiji pa vam zato “Gamechanger” baš preporučujem. Nije da će vam “promeniti smisao igre”, ali će vas fino zabaviti i razmrdati…

(Visited 49 times, 1 visits today)