Posvećenost je odlika pravih bendova… (KEVLAR BIKINI / STILL BLEEDING CK13, 27.04.2019)

(subota, 27. april 2019. CK13)

Subjektivan osećaj često zavarava, a očekivanja se menjaju. Od večerašnjeg događaja, s obzirom na okolnosti (opštenarodni praznik + kišovito vreme), nisam očekivao ništa, a dobio sam mnogo više. Udao sam se bolje nego što smo se nadao, što bi se reklo.
Odmah da razjasnim, nema ovde nikakvih ličnih problema s ljudima; baš naprotiv, upravo večeras sam sreo neka draga lica. U suštini, ništa novo ne bi bilo rečeno time što bih se žalilo na nedostatak publike. Gledano s druge strane- četa jeste bila mala, ali odabrana.

Početak večeri nije obećavao preterano, delom jer sam pristigao rano, delom što je do samog početka svirke proteklo dobrih pola sata- 45 minuta od zvanično najavljenog vremena. No, uzevši u obzir šta je nakon toga usledilo, čak i ova greška, koja bi na drugom mestu bila kardinalna i fatalna, ovde se može uzeti kao omaleni, jedva primetni izuzetak, ako je suditi po mom ličnom utisku.

Still bleeding” je iskusna novosadska pank/hardkor ekipa koja se odavno prekalila u drugim bendovima (ko prati bendove kao što su ”Shoplifters”, “Moonshine Alligators” ili ” First Flame“, prepoznaće neke od članova sigurno). Iskustvo je faktor koji je doprineo tome da bend istovremeno zvuči opako i sirovo, a sa druge strane zategnuto i precizno. Zamerki nemam, čak se i poslovično otromboljeni ja osećao raspoloženo i pun energije, kao da je u pitanju ”Offspring” lično, a ne lokalni bend.

Kevlar bikini” iz Zagreba su bili prijatno i prelepo iznenađenje, pre svega zbog iskustava autora ovog teksta, koji je video svirke gde neki manje poznat bend upadne u šemu čisto da se pokaže, a onda izigravaju zvezde. Ovog puta, to nije bio slučaj- ”Kevlar Bikini” u potpunosti mogu da stanu na crtu lokalnim hedlajnerima. Uvek pozdravljam bendove koji daju sve od sebe i sviraju iz srca kao da je u pitanju pun stadion, a ne klub sa relativno malo ljudi. Posvećenost u vidu toga da je bend spreman da potegne stotine kilometara kako bi se pokazao pred malim brojem publike svakako zaslužuje respekt. Pank rok u Novom Sadu uvek ima publiku, štaviše, mogao bih reći da je ovaj grad siguran dom za takvu vrstu zvuka, tako da su se i Kevlarci savršeno uklopili.

E sad, bolno pitanje – vredi li žaliti se na manjak ljudstva u publici? Zapravo, ne. Obzirom na dobru ponudu drugih sadržaja u istom danu (poseban pozdrav za Art & Jam festival), nerealno je očekivati da ljudi koji bi vrlo rado ispratili i jedno i drugo mogu nekako da se kloniraju i pogledaju sve istovremeno. Uostalom, šta po tom pitanju reći a da nije već rečeno i prežvakano?

Tekst i fotografije: Mihajlo Janković

(Visited 103 times, 1 visits today)