VREMEPLOVOM u 1997. ! ( Nekoliko recenzija iz nikad objavljenog 10. broja fanzina “TRI DRUGARA)

Moja malenkost je beskrajno uživala u saradnji sa ekipom iz fanzina “TRI DRUGARA” i muzičke prodavnice “MAXIMUM ROKENROL” i svaki osvrt na ta vremena u meni budi veliku dozu nostalgije i nenamerno “piškim firnajz” i naježe mi se dlake na telu…Prelistavajući ukoričenu verziju svih brojeva fanzina pod imenom “TRI DRUGARA NOVI SAD (1993- 1997)” shvatio sam da neke od sledećih recenzija nikad nisu ugledale svetlost dana, pa rekoh sam sebi : ” Objavi ih sada i ovde, može ti se“. A vi, ako vas baš zanima, pročitajte šta sam slušao pre više od dve decenije i kakav utisak su na mene ostavili neki tada aktuelni albumi…

…Nadam se da mi ista ta pomenuta ekipa neće zameriti što im kradem neke fragmente istorije, ali, oni su i moji koliko i njihovi, pa…

BODY COUNT – VIOLENT DEMISE : THE LAST DAYS

Posle slušanja ovog albuma baš me je spopala muka od tolikog psovanja u tekstovima i klišeiziranih rifova. Ionako mi se Ice-T smučio uvlačenjem masi u “Pioniru” kad je na sebe navukao zvezdin dres i vikao “Srbija, Srbija!” Dakle, album je bezveze, pa ga zaobiđite u  širokom luku.

HELMET – AFTERSTATE

“Šlem” mi se dopada još od “ Meantime” i “ Strap It On” vremena i mada su nešto izmenili zvuk, još uvek su zanimljivi. Za par nijansi melodičniji nego ranije, “Afterstate” nudi 13 finih pesama odsviranih na način kako oni vide hardcore u ovom trenutku.

MOTORHEAD – OVERNIGHT SENSATION

Neuništivi Lemmy štancuje albume koji nisu ni senka “ Ace Of Spades” ili “Bomber”, ali se uvek nađe po neka odlična pesma. Na ovom LP-ju svetli trenuci su “I Don’t Believe A Word” ( bar 10 godina Lemmy nije napisao bolju pesmu) i “ Shake The World”, ali sam ipak mišljenja da su Ramones napravili pravu stvar kada su prestali sa radom, tako da ne bi bilo loše da i Motorhead slede njihov primer, a Lemmyju ako zatreba još love, neka otvara novu firmu.

ORANGE 9mm – TRAGIC

Ovo je jedan veoma zanimljiv bend iz Revelation kuhinje koji nas je navikao na svakojake hardcore eksperimente tako da ni ova mešavina Helmeta, repa i alter zvuka uopšte ne iznenađuje. Interesantan album sa 13 stilski različitih pesama može vam pričiniti dosta zadovoljstva dok ga slušate. Naravno, ako imate strpljenja da istražujete nove podžanrove HC zvuka.

ROLLINS BAND – COME IN AND BURN

Čika Henri opet u akciji. Album je nešto kraći , ali i bolji od prethodna dva iz razloga što se Rollins malo manje proseravao i nije furao svoje tripove, nego je napravio normalne, dobre pesme od po tri-četiri minuta. Nepromašiv hit je “ Starve”. Ostale pesme su iznad proseka, tako da vam ovaj CD toplo preporučujem.

STUCK MOJO – PIGWALK

Do zla boga nadrkana mešavina svega i svačega koju Ameri zovu industro-thrash-core. Produkcija je prenabudžena, crnja za mikrofonom malo repuje, malo se dere kroz neke procesore, gitara krlja, a dva bas bubnja sve vreme galopiraju. Istini za volju, meni se ovo još kako-tako i sviđa, ali ovi moji iz Redakcije su sa gađenjem                                samo rekli :”Bljak, još jedna Pantera!

THE SPUDMONSTERS – MOMENT OF TRUTH

Šta da vam kažem, gledali ste ih u Beogradu, slušali i ranije…Ovde je 12 novih pesama ložačkog i brzog HC-a na koji nisam baš otkinuo. Kad hoću da slušam pravi dobar hardkor onda pustim Sick Of It All, a ovo je tek prosečno.