Wilko Johnson se vratio iz mrtvih (Wilko Johnson – “Blow Your Mind” recenzija)

Wilko Johnson se vratio iz mrtvih. Poznati vođa legendarnih Dr. Feelgood kojem je pre 6 godina dijagnostikovan rak pankreasa i kojem nisu davane velike šanse da će još dugo poživeti, odlučio je da dokaže da je itekako živ i posle 30 ! godina je izdao album sa potpuno novim materijalom. U međuvremenu je imao nekoliko retrospektiva i recikliranja starih solo i Dr. Feelgood pesama , jedan odličan album u duetu sa frontmenom The Who, Roger-om Daltrey-om koji je bio vrlo dobro prodavan i često slušan.

Na „Blow Your Mind“ Wilko nam ne donosi ništa novo. Sve smo to već čuli u njegovoj pedesetogodišnjoj karijeri, ali opet, ova ploča zvuči sveže i poletno za jednog sedamdesetjednogodišnjaka koji boluje od raka. Dvanaest pesama u 40 minuta ovog albuma sigurno nisu najbolje što nam je Wilko imao da ponudi u svojoj prebogatoj karijeri, ali je ovo ploča koja na momente podseća na vrhunske trenutke njegovog muziciranja. Sjajne pesme kao što su „Thats The Way I Love You“, naslovna „ Blow Your Mind“ i fantastičan instrumental „ Slamming“ su pravo osveženje za rokenrol u tekućoj godini i donekle je to podatak za brigu, jer dolaze iz pera, grla i gitare jednog starca, ali su i dokaz da je kvalitet uvek kvalitet.

Ima tu i promašaja, jer je recimo „Marijuana“, prvi singl skinut sa ploče prilično klišeizirana i dosadna pesma sa vrlo prežvakanom temom , pa i pesma koja otvara album, „Beauty“ me nije oduševila, ali zato moram pomenuti izvrsnu bas liniju u „Tell Me One More Thing“ ili odličnu bluz stvar  „ It Dont Have To Give You The Blues“. Sve u svemu,  za mene je ovaj album prijatno iznenađenje, iskreno, nije baš da mi je „mozak eksplodirao“, ali se radujem što je čika Wilko smogao snage da svetu podari još jednu ploču i podseti na svoj udeo u istoriji rokenrola , a on, definitivno nije mali.

(Visited 36 times, 1 visits today)