Žestoko od početka do kraja – Sasquatch, Dorćol Platz 25.10.2018.

Psihodelični stoner metal bend Sasquatch iz Los Anđelesa (USA) nastupio je u četvrtak, 25. oktobra 2018. godine u klubu Dorćol Platz u organizaciji koncertne agencije RockSvirke. Kao domaća podrška nastupili su Cardinal Point iz Vranja.

Ovo je već drugi put za nekoliko meseci da posećujemo za nas relativno nepoznat koncertni prostor – Dorćol Platz, koji je dosta dobro osmišljen kao multifunkcionalan prostor. Stigli smo odmah posle otvaranja i tako prisustvovali tonskoj probi Amerikanaca koja je dosta brzo i profesionalno urađena tako da su imali vremena i za druženje sa fanovima. Za razliku od njih, Vranjancima je trebalo dosta vremena da se podese što je izazvalo desetominutno probijanje termina koje je malo diglo tenziju kod organizatora. Nama nepoznat repertoar zvučao je dosta dobro obzirom da su nastupali sa novim pevačem posle duže pauze. Nadamo se da će biti još prilike da čujemo ovaj bend uživo.

Uz malo kašnjenja, Sasquatch je počeo žestoko sa ,,More Than You’ll Ever Been” sa poslednjeg albuma ,,Maneuvers” i više nisu spuštali loptu do kraja. Forma power trija koju neguju od početka bila je sasvim dovoljna da nas oduva mada su za ovu turneju razmišljali i o angažovanju dodatnog gitariste, ali budžet to jednostavno nije mogao da istrpi. Setlista se oslanjala na poslednji album i sa njega su svirali pet pesama, a ostali albumi su bili relativno podjednako zastupljeni. Imajući iza sebe 5 albuma ovakav sastav definitivno ima šta da bira za repertoar, ali posle nešto više od sat vremena završili su sa ,,What Have You Done” gde je došlo i do manje šutke. Posle malo pravljenja buke, publika je dobila i još jednu pesmu na bis posle čega su se momci neumorno družili sa fanovima, potpisivali ploče i diskove i slikali se. Rekoše da im je ova turneja najuspešnija do sada tako da imamo dobre šanse da nas ponovo posete u Evropi.

Jedini originalni član iz prve postave Keith Gibbs iskusno vodi bend dok mu podršku pruža uigrana ritam sekcija ogromne energije. Basista Jason Casanova koji se pridružio bendu posle drugog albuma neumorno je skakao po bini, a bubnjar Craig Riggs ima najkraći staž u bendu, ali se odlično uklopio. Toliko je jako udarao po bubnju da je polomio palicu već posle par pesama. Pokazao je i da zna da peva u pesmi ,,Bringing Me Down” što nije čudno pošto je takođe i frontmen veterana Roadsaw iz Bostona.

This slideshow requires JavaScript.

Pohvala za organizatora koji karte za ovako relativno male događaje pušta preko Eventima što umnogome pojednostavljuje nabavku za nas iz unutrašnjosti , jer to nije slučaj sa ostalim beogradskim klubovima sličnog kapaciteta.

Noć za pamćenje koju ljubitelji ovakvog zvuka nije trebalo da propuste.

Aleksandar Sabadoš